2014. március 1., szombat

Balea koffeines sampon és balzsam VS. Shauma fito koffeines sampon




Sziasztok! 

A koffeines samponok legalább annyira fénykorukat élik manapság, mint a micellás vizek vagy éppen az argánolaj. Gondoltam, mivel sokféle darab megtalálható a piacon, célba veszek párat az olcsóbb fajtából, kipróbálom őket. Ha pedig ennyire belejöttem a kísérletezgetésbe, úgy érzem ideje számot adnom és megnyilatkozni az eddigi tapasztalataimról. Remélem a segítségetekre lesz majd! 

Viszont, kérlek vegyétek figyelembe, hogy míg az egyik családnál a sampon és balzsam kombinációt használtam, addig a másiknál csakis a sampon került nagyító alá!

Árak: A Schauma koffeines darabok 599 forintba kerülnek (sampon, balzsam egyenként). A Balea termékek pedig 499 HUF-ot kóstálnak. Akciósan utóbbiaknak darabja 250 HUF a DM-ben. A Schauma az, ami szerintem az Auchanban a legolcsóbban megkaparintható, akciós áron 395 forintba kerül a sampon és balzsam darabja.

A jó hír az, hogy mindkettő sampon és balzsam szilikonmentes, így akinek ez a vesszőparipája, az megkönnyebbülhet, mert a döntés lehet nem lesz egyszerű!:) 

Balea koffeines család
Róluk már írtam egy külön bejegyzést is, amit megtalálhattok itt. De a lényeget ide is leírnám: Meg voltam elégedve ezzel a párossal. Néhány helyen a babahajam is elkezdett nőni, a pakolás amúgy szerintem a leghatásosabb a kettőjük közül, ennek ellenére a sampont sem utáltam meg. Inkább a hajam/hajszálaim erősödése és megvastagodása volt szembetűnő. Amivel egy kicsit nem voltam elégedett, az az, hogy nem egyenlően vastagodtak meg a szálak. Volt olyan hajszálam ami igencsak vastagabb lett, mondhatni sziklaszilárd lett, míg egy másikon csak az erősségben vettem észre változást. Tehát nem egyformán hat az egész hajkoronára.



Schauma fito koffeines sampon
A bejegyzés elején említettem, hogy csakis a sampon került nálam bevetésre, így csak arról tudok nyilatkozni. Az illata amúgy belopta magát a szívembe, sokkal tisztább, frissítőbb érzetet hagy maga után, mint amit el tudtam képzelni. ( Na jó, a Head&Shoulders mentolos samponját nem körözi le, de az első pár használatkor határozottan éreztem egy kis hűs bizsergés itt is, ami furcsa volt, de aztán elmúlt.) A lényeg a lényeg, hogy míg az előbbi sampon a hajat erősíti, ez a sampon inkább a haj növekedését célozza meg, és teljesíti is az elvárt dolgokat, egymagában is. Több hajam nem lett tőle, de a haj növekedését tényleg gyorsabbnak érzem. Igaz, én be is tartom azt a "2 percig hagyd a hajadon" féle utasítást. Mivel a sampon ilyen jól bevált, nem tartom szükségesnek a balzsam beszerzését is, de aki biztosra akar menni, annak ajánlani tudom, tekintve, hogy a sampon milyen jól bevált, remélhetőleg a balzsammal csak jobban felturbósodnak a dolgok. 



Ami az én meglátásom...
Szerintem, aki hajhullással küzd, az először inkább az első párost vegye le a polcról, mert a hajszálak erősebbek lesznek a hajhagymákkal együtt. Nincs értelme először a Schaumával kezdeni, mert ahogyan észrevettem az ereje inkább a haj növesztésében teljesül ki, nem pedig a hajszálak megvastagításában. (Persze ezen elképzelhető, hogy a plusz balzsamozás segítséget nyújthat.) 
Úgy érzem, jobb ha van mit növeszteni később a Schaumával, a hosszt illetően, mintsem őrült módon most belefogni a növesztegetésbe, majd a haj gyengeségére irányuló probléma nem szűnik meg, vagy nincsen kezelve. Így meg nem sokat érne a sampon, mert a haj ugyan nőne, csak kihullana. Esetleg ricinus olajos pakolás az, amit kiegészítésként mellé tudok ajánlani, ha valakinek tényleg nincs ideje kivárni azt az időt, amíg a másik páros esetleg elfogyna.  Bár, szerintem inkább kezdjen valaki mindent az alapoktól, biztosabb lábakon. Még ha több időbe is kerül, nagyobb lehet a sikerélmény. 

Én úgy döntöttem felváltva fogom használni mind a kettő márkától a termékeket. Mivel most a Schauma lassan elfogy, így a Balea darabok jönnek újra, majd ha azok fogynak el, jön ismét a Schauma. Bár elképzelhető, hogy érdemes lenne egy hónapnyi pihenőidőt adnom magamnak is és a hajamnak is, hogy ne szokjon annyira hozzá ezekhez a koffeines dolgokhoz.

Ti próbáltátok már bármelyiket is? Tervezitek? Ha van más koffeines termékekkel tapasztalatotok, szívesen várom azokat is! :) 

Ahol megtaláltok
     

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis posztot raktál össze! :) A Balea-s sampont már próbáltam és igazából szeretném szeretni, mert tényleg annyi mindenkinek bevált.. nem tudom miért, de nekem a használata után nagyon korpás lesz a hajam, jó nem ultrabrutál módon, de éppen eléggé ahhoz, hogy zavaró legyen számomra! Fogalmam sincs mitől lehetséges ez, az elején arra gondoltam, hgy biztos azért, mert szilikonmentes és nincs a hajam hozzászokva, de adtam neki időt, hátha alapon úgy jó 2 hónapig dolgoztattam és mindig előjött ugyanez a probléma.. pedig amúgy tényleg szuper, mert erősebb lett tőle a hajam. :) Viszont a korpásodás miatt kénytelen voltam váltani, azóta a H&S eukaliptuszos samponját nyúzom, ami egy csoda, de szeretnék még esélyt adni ennek a Baleának..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Baleát sajnálom! :( Ilyenkor olyan rossz, hogy a termék ellátja az eredeti funkcióját, majd egy másik problémát idéz elő...Olyan idegesítő.
      És ha felváltva használnád a samponokat? :) Vagy, ha a koffein miatt vagy érdeklődő, akkor próbáld ki ezt a Schaumát, vagy valami jó erős koffeines teát főzz le és azzal öblítsd le a hajat. Szerintem az is használna! :)

      Törlés
  2. Lehet kipróbálom majd a Schaumát a Baleásnak a balzsamjával, hátha :) Mert a Baleásból csak a sampont próbáltam, hátha a balzsam nem okozna gondot, amúgyis olvastam a régebbi posztodban, hogy mintha az jobban bevált volna, jobban ellátta volna a funkcióját, mint a sampon társa! :) Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a balzsam erősebb a funkcióját tekintve! De jó, hogy ilyenekre emlékszel, ezeket olyan jó visszaolvasni, hogy van aki megjegyzi, hogy miről volt szó régebben! :)
      Remélem, hogy sikerül valahogyan kiküszöbölnöd ezt a problémát. Amúgy az sem rossz ötlet, hogy Schauma sampon+Balea balzsam, nem tudom, nekem, hogy nem jutott ez eszembe..
      Kívánom, hogy járj sikerrel, remélem majd beszámolsz erről majd valamikor komment formájában!:)

      Törlés
  3. nálunk anya az, aki régóta küzd ilyen hajhullásos problémával. az orvosa valami csak gyógyszertárban megkapható méregdrága terméket írt fel neki. sok változás nem tapasztalható, pedig egy éve használja. már régóta kutatunk ilyen koffeines termékek után, szóval köszönöm az ötletet, ajánlani fogom neki. a schauma samponokat én személy szerint sose szerettem, mert zsírosabbnak éreztem tőle a hajamat. most a Head&Shoulders hirdet ilyen koffeines terméket, ha esetleg azt is kipróbálnád, szívesen elolvasnám a véleményedet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az orvosokkal az a baj hogy nem mindig a jó ügy vezérli őket a receptfelíráskor. Sokszor csak kapcsolatban állnak a cégekkel és fizetnek nekik, hogy az ő termékeiket írja föl, függetlenül attól, hogy hatásos-e vagy sem. Az egészségügy is lassan olyan amilyen az üzleti élet: minden a pénzről szól.
      Láttam a H&S reklámot, én személy szerint nem lettem meggyőzve tőle, bár tény, hogy korpásodás ellen nagyon jók a termékeik.
      Anyukád nem szeretné kipróbálni a ricinus olajat? Olcsó, csak az is hosszabb távú használat után hoz eredményt. Én a negyedik-ötödik 2-3 órás folpackban ülős eset után vettem észre, hogy a hajam gyorsabban nő és a babahajak is megindultak. (Most jut eszembe, hogy kár is volt abbahagyni azt a kúrát.) Csak tényleg ne fél órára, meg 1 órára hagyja magán a pakolást, mert az nem ér túl sokat. Annyi, hogy az elején több haja hullhat ki, mint ami szokott, de nálam ez helyreállt. Az is segíthet ha pakolás előtt egy alapos fésülést tart, így később kimosásnál kevesebb gondja lehet az összegubancolódott hajjal.

      Törlés
  4. Sziasztok! Olvasgatva a koffeines samponok jótékony hatását hajhullás ellen, támadt egy vad ötletem: koffein tablettát kevés vízben feloldottam és hozzákevertem a csalán samponhoz. Eddig kétszer mostam így hajat, különösebb hatásról nem tudok beszámolni....Kíváncsi lennék, mit gondoltok erről? Vajon eddig még senkinek nem jutott eszébe közvetlenül koffein tablettát használni, mindenféle un. "koffeines" sampon, balzsam, hajszesz helyett? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Én kávéval szoktam megmosni a hajam hajmosás elött az is nagyon hatásos.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com